مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:152021-01-13اقتصادي

رطوبت هوا مدیریت پسماند در گیلان را هزینه بر و طاقت فرسا کرده است


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گیلان گفت: بالا بودن سطح آب های زیرزمینی، حجم زیاد بارندگی و رطوبت نسبی هوا شرایط دفن و مدیریت زباله ها را در استان های شمالی از جمله گیلان دشوار و طاقت فرسا کرده است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گیلان گفت: بالا بودن سطح آب های زیرزمینی، حجم زیاد بارندگی و رطوبت نسبی هوا شرایط دفن و مدیریت زباله ها را در استان های شمالی از جمله گیلان دشوار و طاقت فرسا کرده است.

سید پویا شهشهانی در گفت وگو با ایسنا، از تولید روزانه 2200 تن زباله در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: معمولا ترکیب زباله های تولید شده خشک نسبت به تر 30 به 70 است، اما به دنبال شیوع کرونا و افزایش استفاده مردم از مواد تنظیفی شاهد افزایش 10 درصدی زباله خشک هستیم.

وی سرانه شهری و روستایی تولید پسماند را به ترتیب 900 و 600 گرم دانست و افزود: حدود 40 درصد پسماند کل استان در شهرستان رشت تولید می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های تابعه استانداری گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر سه پروژه بهسازی محل دفن در شهرهای آستانه اشرفیه، آستارا و لاهیجان با پیشرفت خوبی در حال اجراست، تصریح کرد: همچنین کارخانه کمپوست در شهرهای لنگرود، رودسر و تالش احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رطوبت هوا مدیریت پسماند در گیلان را هزینه بر و طاقت فرسا کرده است

رطوبت هوا مدیریت پسماند در گیلان را هزینه بر و طاقت فرسا کرده است